چگونه می‌توانیم باعث افزایش خرید غیر ضروری مشتریان در فروشگاه (برنامه ریزی نشده) شویم؟
مجتمع های تجاری
چگونه می‌توانیم باعث افزایش خرید غیر ضروری مشتریان در فروشگاه (برنامه ریزی نشده) شویم؟
  • 1402/06/21
  • 2 : 20

شما به عنوان صاحب یک خرده‌فروشی باید راه‌های افزایش خرید غیر ضروری مشتریان را بیاموزید تا به سود بیشتری برسید.

ادامه
اهمیت پایداری زیست محیطی در خرده فروشی‌ها (قسمت دوم)
مجتمع های تجاری
اهمیت پایداری زیست محیطی در خرده فروشی‌ها (قسمت دوم)
  • 1400/12/02
  • 15 : 19

در قسمت قبلی درباره‌ی اینکه پایداری زیست محیطی تبدیل به یک مسئولیت اجتماعی برای شرکت‌ها شده و برخی اقداماتی که در جهت تعهد به پایداری محیط زیستی باید انجام دهید، صحبت کردیم. اما در این مقاله می‌خواهیم به سایر کارهایی که برای جذب بیشتر مشتری و در عین حال با احترام به کره زمین انجام دهید را برای‌تان بازگو کنیم. پس تا اخر مطلب با ما همراه باشید.

ادامه
افزایش فروش در خرده فروشی (قسمت دوم)
مجتمع های تجاری
افزایش فروش در خرده فروشی (قسمت دوم)
  • 1400/12/02
  • 15 : 16

در قسمت اول (افزایش فروش خرده فروشی قسمت اول) درباره‌ی برخی الزامات که باید درباره‌ی کسب و کار خود پیاده کنید، مفصل صحبت کردیم. در ادامه می‌خواهیم باز هم درباره‌ی کارهای ارزشمندی که باید برای حفظ و افزایش فروش در خرده فروشی انجام دهید صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

ادامه
اهمیت پایداری زیست محیطی در خرده فروشی‌ها _ ۵ راه برای سبزتر شدن کسب و کارتون (قسمت اول)
مجتمع های تجاری
اهمیت پایداری زیست محیطی در خرده فروشی‌ها _ ۵ راه برای سبزتر شدن کسب و کارتون (قسمت اول)
  • 1400/12/02
  • 15 : 46

شاید در نگاه اول برای‌تان سوال ایجاد شود که پایداری زیست محیطی به چه معنا است و یا حداقل این عبارت در ارتباط با فعالیت خرده فروشان چه معنایی پیدا می‌کند. پایداری زیست محیطی برای کسب و کارها در واقع نشان از اهمیت دادن برند شما به مسائل و مشکلات محیط زیستی است. در واقع شما می‌توانید با برخی اقدامات، در عین تولید محصولات‌تان از آلودگی بیش از پیش محیط زیست نیز جلوگیری کنید. اخیراَ از این این مساله به عنوان یک مسئولیت اجتماعی برای برندها یاد می‌شود و مصرف‌کنندگان نیز بیشتر از قبل به آن اهمیت می‌دهند. همانطور که می‌بینیم فعالان محیط زیست و یا کسانی که دغدغه آن را دارند، به طور مداوم در حال آگاه‌سازی عمومی مردم و دولت‌‌ها درباره‌ی مسکلات محیط زیست هستند تا مردم نسبت به آلودگی کره زمین احساس مسئولیت کنند. پس این مساله را جدی گرفته و نکاتی که در ادامه عنوان می‌کنیم را سر لوحه کار قرار دهید.

ادامه
نحوه افزایش فروش در خرده ‌فروشی در دوران کرونا - قسمت اول
مجتمع های تجاری
نحوه افزایش فروش در خرده ‌فروشی در دوران کرونا - قسمت اول
  • 1400/12/02
  • 14 : 25

با ماندگاری ویروس کرونا در دنیا و روی آوردن بسیاری از مردم به خرید آنلاین، بسیاری از خرده‌فروشی‌ها در سرتاسر دنیا با ضررهای زیادی مواجه شدند و حتی عاقبت خیلی از آن‌ها به تعطیلی کسب و کارشان انجامید. افرادی زیادی بیکار شدند و این یک شوک ناگهانی و غیرمنتظره برای خرده فروشی‌ها، مخصوصاً آن‌هایی بود که سیستم سنتی داشتند. در این مقاله می‌خواهیم با ارائه تاکتیک‌هایی به افزایش فروش در خرده ‌فروشی شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

ادامه