باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

مشتریان ارزشمندترین جزء هر کسب و کار می‌باشند و آگاهی هرچه بیشتر مدیران نسبت به علایق و انتظارات آنان کلید موفقیت مجموعه خواهد بود. لذا باید تمام امکانات موجود را درجهت شناسایی وسازماندهی باشگاه مشتریان به کار بست.

با شناسایی علاقه‌مندی‌های مشتریان، هزینه تبلیغات کاهش خواهد یافت. ضمن اینکه کسب اطلاعات بیشتر، ما را به شناسایی رفتار مشتریان و حتی کنترل آن سوق خواهد داد.

باشگاه مشتریان علاوه بر ثبت اطلاعات و علاقه‌مندی‌های ده‌ها هزار نفر از مشتریان، در تبلیغات و معرفی مراکز خرید و برندها نیز بسیار توانمند و موثر بوده و بدون شک مزایای بی‌شماری را برای هر مرکز خرید و برندهای موجود در آن، در پی خواهد داشت.