خدمات جانبی
در فضای رقابتی امروز اهمیت خدمات بر هیچکس پوشیده نیست و کشور ما همچون سایر کشورهای در حال توسعه در مرحله گذار از محصولگرایی تک بعدی و ظهور خدمات به عنوان مزیت رقابتی و ابزاری قدرتمند برای جذب و جلب رضایت مشتریان میباشد.
با نگاهی اجمالی به تجربه کشورهای توسعه یافته به وضوح میبینیم که پیشروان امروزی هر کسب و کار، همانهایی هستند که زودتر از رقبا به اهمیت درک و ارائه هوشمندانه خدمات پی بردند و به واسطه نوآوری در خدمات، پیشتازان صنعت خود شدند و غبار به جا مانده از تاخت و تاز این تغییرات، سهم چشم آنهایی شد که این مهم را نادیده گرفتند و در مسیر پویای تجارت از رقابت باز ایستادند.
در این راستا ارائه خدماتی همچون تاکسی سرویس، بیمه، اورژانس، سامانه حمل و نقل و پیک تخصصی مرکز خرید گامهای ارزشمندی به شمار میآیند.
بخش های تخصصی
-
مدیریت بهره برداری
-
واگذاری واحد های تجاری
-
مشاوره حقوقی
-
مشاوره مارکتینگ
-
مشاوره مالی اداری
-
مشاوره واحد حراست
-
مشاوره واحد خدمات
-
مشاوره معماری و دکوراسیون
-
مشاوره واحد تاسیسات
-
واحد IT و BMS
-
امکانات خاص
-
مدیریت پارکینگ (PMS)
-
مشاوره منابع انسانی
-
مشاوره واحد روابط عمومی
-
خدمات جانبی
-
باشگاه مشتریان
-
سایت و اپلیکیشن