سایت و اپلیکیشن
جهان امروز محصور تکنولوژی و ابزار های بهره برداری از آن می باشد که عموماً افزایش رفاه و سرعت رفع نیاز مشتریان را به همراه دارد.
مراکز خرید هم از این منظر مستثنا نیستند و به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان خود و همگام با رویداد های نوین دنیای فناوری و ارتباطات ملزم به پیاده سازی و استفاده از سایت و اپلیکیشن و ... می باشند.
از آنجا که سایت و اپلیکیشن شاهرگ ارتباطی مشتریان با مجموعه اند و در واقع جزئی از زیرساخت های باشگاه مشتریان می باشند, از اهمیت بالایی برخوردار هستند و پیاده سازی و اجرای آنها تخصص و وسواس بالایی را می طلبد.
بخش های تخصصی
-
مدیریت بهره برداری
-
واگذاری واحد های تجاری
-
مشاوره حقوقی
-
مشاوره مارکتینگ
-
مشاوره مالی اداری
-
مشاوره واحد حراست
-
مشاوره واحد خدمات
-
مشاوره معماری و دکوراسیون
-
مشاوره واحد تاسیسات
-
واحد IT و BMS
-
امکانات خاص
-
مدیریت پارکینگ (PMS)
-
مشاوره منابع انسانی
-
مشاوره واحد روابط عمومی
-
خدمات جانبی
-
باشگاه مشتریان
-
سایت و اپلیکیشن