باشگاه مشتریان
مشتریان ارزشمندترین جزء هر کسب و کار میباشند و آگاهی هرچه بیشتر مدیران نسبت به علایق و انتظارات آنان کلید موفقیت مجموعه خواهد بود. لذا باید تمام امکانات موجود را درجهت شناسایی وسازماندهی باشگاه مشتریان به کار بست.
با شناسایی علاقهمندیهای مشتریان، هزینه تبلیغات کاهش خواهد یافت. ضمن اینکه کسب اطلاعات بیشتر، ما را به شناسایی رفتار مشتریان و حتی کنترل آن سوق خواهد داد.
باشگاه مشتریان علاوه بر ثبت اطلاعات و علاقهمندیهای دهها هزار نفر از مشتریان، در تبلیغات و معرفی مراکز خرید و برندها نیز بسیار توانمند و موثر بوده و بدون شک مزایای بیشماری را برای هر مرکز خرید و برندهای موجود در آن، در پی خواهد داشت.
بخش های تخصصی
- مدیریت بهره برداری
- واگذاری واحد های تجاری
- مشاوره حقوقی
- مشاوره مارکتینگ
- مشاوره مالی اداری
- مشاوره واحد حراست
- مشاوره واحد خدمات
- مشاوره معماری و دکوراسیون
- مشاوره واحد تاسیسات
- واحد IT و BMS
- امکانات خاص
- مدیریت پارکینگ (PMS)
- مشاوره منابع انسانی
- مشاوره واحد روابط عمومی
- خدمات جانبی
- باشگاه مشتریان
- سایت و اپلیکیشن