خدمات جانبی
در فضای رقابتی امروز اهمیت خدمات بر هیچکس پوشیده نیست و کشور ما همچون سایر کشورهای در حال توسعه در مرحله گذار از محصولگرایی تک بعدی و ظهور خدمات به عنوان مزیت رقابتی و ابزاری قدرتمند برای جذب و جلب رضایت مشتریان میباشد.
با نگاهی اجمالی به تجربه کشورهای توسعه یافته به وضوح میبینیم که پیشروان امروزی هر کسب و کار، همانهایی هستند که زودتر از رقبا به اهمیت درک و ارائه هوشمندانه خدمات پی بردند و به واسطه نوآوری در خدمات، پیشتازان صنعت خود شدند و غبار به جا مانده از تاخت و تاز این تغییرات، سهم چشم آنهایی شد که این مهم را نادیده گرفتند و در مسیر پویای تجارت از رقابت باز ایستادند.
در این راستا ارائه خدماتی همچون تاکسی سرویس، بیمه، اورژانس، سامانه حمل و نقل و پیک تخصصی مرکز خرید گامهای ارزشمندی به شمار میآیند.
بخش های تخصصی
- مدیریت بهره برداری
- واگذاری واحد های تجاری
- مشاوره حقوقی
- مشاوره مارکتینگ
- مشاوره مالی اداری
- مشاوره واحد حراست
- مشاوره واحد خدمات
- مشاوره معماری و دکوراسیون
- مشاوره واحد تاسیسات
- واحد IT و BMS
- امکانات خاص
- مدیریت پارکینگ (PMS)
- مشاوره منابع انسانی
- مشاوره واحد روابط عمومی
- خدمات جانبی
- باشگاه مشتریان
- سایت و اپلیکیشن