سایت و اپلیکیشن
جهان امروز محصور تکنولوژی و ابزار های بهره برداری از آن می باشد که عموماً افزایش رفاه و سرعت رفع نیاز مشتریان را به همراه دارد.
مراکز خرید هم از این منظر مستثنا نیستند و به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان خود و همگام با رویداد های نوین دنیای فناوری و ارتباطات ملزم به پیاده سازی و استفاده از سایت و اپلیکیشن و ... می باشند.
از آنجا که سایت و اپلیکیشن شاهرگ ارتباطی مشتریان با مجموعه اند و در واقع جزئی از زیرساخت های باشگاه مشتریان می باشند, از اهمیت بالایی برخوردار هستند و پیاده سازی و اجرای آنها تخصص و وسواس بالایی را می طلبد.
بخش های تخصصی
- مدیریت بهره برداری
- واگذاری واحد های تجاری
- مشاوره حقوقی
- مشاوره مارکتینگ
- مشاوره مالی اداری
- مشاوره واحد حراست
- مشاوره واحد خدمات
- مشاوره معماری و دکوراسیون
- مشاوره واحد تاسیسات
- واحد IT و BMS
- امکانات خاص
- مدیریت پارکینگ (PMS)
- مشاوره منابع انسانی
- مشاوره واحد روابط عمومی
- خدمات جانبی
- باشگاه مشتریان
- سایت و اپلیکیشن