مطالعات و امکان سنجی
با توجه به افزایش رقبا در بازار و سخت تر شدن رقابت؛ پیش بینی صحیح و منحصر به فرد قابلیت های مورد نیاز، و مطالعه در رابطه با خدمات مورد نیاز مشتریان مجتمع های چندمنظوره از اهم نیازهای اولیه و حیاتی در جهت جذب گسترده مخاطب هدف و همچنین افزایش طول عمر چرخه ی محصول در شرایط بلوغ و شکوفایی می باشد. از این رو در راستای افزایش ارزش ویژه برند تجاری شما ما در گروه راتا در سر فصل های ذیل اقدام به بررسی توانمندیهای مجتمع و بازار رقابت می نماییم.
- انجام مطالعات امکان سنجی و اقتصادی (FS) و برآورد شاخص هایی نظیر IRR, NPV
- نگارش سند مطالعات بازاریابی و برندینگ بعنوان نقشه ی راه با روش مدون کردن اصول اجرای فعالیت ها و به جهت افزایش سرعت در کسب موفقیت ها و جلوگیری از خطاهای احتمالی
- عارضه یابی و تحلیل وضعیت موجود مجتمع برای تشخیص نقاط قوت و ضعف موجود
- کشف قیمت و ارائه روندهای پله کانی در راستای بهینه سازی فروش و واگذاری واحدها
- تدوین استراتژی های اولیه با توجه به تهدیدها و فرصت های پیش رو و با استفاده از خروجی های ماتریس SWOT در هر بخش
- ارائه سبد محصول کالا و ساخت یا اصلاح چیدمان صنوف
- ارائه هویت بصری منحصر به فرد با توجه به دستاوردهای مطالعات در زمینه ی کانسپت منتخب و ویژگیهای مجموعه
- ارائه و یا اصلاح سبد محصول متناسب شرایط روز مجتمع
بخش های تخصصی
- مدیریت بهره برداری
- واگذاری واحد های تجاری
- مشاوره حقوقی
- مشاوره مارکتینگ
- مشاوره مالی اداری
- مشاوره واحد حراست
- مشاوره واحد خدمات
- مشاوره معماری و دکوراسیون
- مشاوره واحد تاسیسات
- واحد IT و BMS
- امکانات خاص
- مدیریت پارکینگ (PMS)
- مشاوره منابع انسانی
- مشاوره واحد روابط عمومی
- خدمات جانبی
- باشگاه مشتریان
- سایت و اپلیکیشن