مدیریت بهره برداری شرکتی از مجتمع های بزرگ تجاری، اداری و اقامتی
مدیریت بهره برداری شرکتی؛ رمز استمرار و ثبات موفقیت های یک مجتمع چندمنظوره است. آنچه در شرایط معمول فرآیند بهره برداری از مجتمع تجاری عنوان می گردد، در حقیقت بر پایه ی تفکر مدیریت حل مشکلات بنا نهاده شده است ، در صورتی که فرآیند بهره برداری شرکتی در پی ایجاد روند جلوگیری از بروز مشکلات است و تفاوت این دو در برنامه ریزی و اجرای حقیقی عملیات در یک مجتمع نمودار می گردد، همچنین مهندسی بهره برداری حرفه ای از یک مجتمع چندمنظوره یک عملیات فرآیند محور است و قائم به فرد نمی باشد و نیازمند یک تیم متخصص است.
- استقرار گروه بهره برداری با استفاده از همکاران خبره و صاحب تجربه در مدیریت مجتمع
- تدوین و پیاده سازی آیین نامه ها و دستورالعملهای مورد نیاز در مجتمع
- تدوین چارت سازمانی مجتمع و ارائه شرح وظایف اختصاصی برای هر واحد
- تعریف ساعات و شیفت های کاری منظم با رویکرد افزایش بهره وری
- ایجاد و اجرای روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان
- تهیه و تنظیم چک لیست های تخصصی بهره برداری
- ایجاد روندهای برنامه ریزی در اجرای فرآیندها و روشهای گزارش گیری
- برقراری نظم دائمی در میان کاربران و متقاعد نمودن همگان به رعایت ضوابط و قوانین موجود
- ایجاد مکانیزم صحیح مدیریت دریافت و هزینه کرد منابع مالی و اعتباری مجموعه
- توجه به سازو کارهای مدرن و به روز به جهت کاهش هزینه های قابل تبدیل و صرفه جویی در منابع حاصل از شارژ
- برنامه ریزی جهت پیشگیری از استهلاک و خرابی بخش های مختلف سازه از ابنیه تا تاسیسات و تجهیزات مجتمع
- جلوگیری از بروز مشکلات با نظارت و سرکشی ادواری
- توان کنترل آنی ، مدیریت بحران و رفع مشکلات پیش آمده احتمالی در کوتاه ترین زمان
- نظارت کامل بر اجرای برنامه جامع خدمات در تمامی بخش ها و جلوگیری از اتلاف منابع
- تعامل منطقی با کاربران و مراجعین بعنوان بخشی از هویت مجتمع
- همسو نمودن اهداف عملیاتی واحدها با اهداف بلند مدت مجتمع
- ایجاد هماهنگی عملکرد و عدم موازی کاری در میان تمامی واحدها
- آموزش ادواری پرسنل در برخورد با کاربران و مراجعین در موقعیت های عادی و بحرانی
- مشاوره در زمینه ی روابط عمومی و ایجاد بهترین ارتباط با نهادها، رسانه ها و ...
- طراحی لباس فرم، ابزارها و تجهیزات لازم هر واحد
- معرفی پیمانکاران متخصص در کلیه بخش ها و همچنین تامین کنندگان حرفه ای نیروی انسانی
- مشاوره در ایجاد خدمات جانبی مانند تاکسی های VIP، اورژانس، خدمات بیمه، خدمات ارسال کالا
بخش های تخصصی
-
مدیریت بهره برداری
-
واگذاری واحد های تجاری
-
مشاوره حقوقی
-
مشاوره مارکتینگ
-
مشاوره مالی اداری
-
مشاوره واحد حراست
-
مشاوره واحد خدمات
-
مشاوره معماری و دکوراسیون
-
مشاوره واحد تاسیسات
-
واحد IT و BMS
-
امکانات خاص
-
مدیریت پارکینگ (PMS)
-
مشاوره منابع انسانی
-
مشاوره واحد روابط عمومی
-
خدمات جانبی
-
باشگاه مشتریان
-
سایت و اپلیکیشن