مشاوره حقوقی
در این حوزه، تدوین و تنظیم اساسنامه، آییننامه، قراردادهای اجاره، صورت مجلس تحویل و همچنین برگزاری مجمع عمومی از چالشهای پیش روی مدیران مراکز خرید خواهد بود.
مهارت در عقد تیپهای مختلف قرارداد با مالکان و بهرهبرداران، قدرت مانور مدیریت اجرایی را بالا میبرد. این در حالی است که در نقطه مقابل، هر گونه ضعف و عدم آگاهی نسبت به مسائل حقوقی، دستهای اجرایی مرکز خرید را به زنجیر خواهد کشید.
علاوه بر این ارتباط و تعامل با ادارات دولتی، آگاهی کامل نسبت به استانداردهای تعیین شده و اخذ مجوزهای موردنیاز در مسیر بهرهبرداری از مرکز خرید، یکی از حیاتیترین تواناییهای مدیریت میباشد چرا که در غیر این صورت، همواره با مشکلات و موانع گوناگون برخورد خواهد کرد.
در این مقوله نیز، مشاورههای تخصصی وکلای توانمند «گروه مدیریت بهرهبرداری مراکز خرید»، راهگشای مشکلات حقوقی هر مرکز خرید خواهد بود.
بخش های تخصصی
-
مدیریت بهره برداری
-
واگذاری واحد های تجاری
-
مشاوره حقوقی
-
مشاوره مارکتینگ
-
مشاوره مالی اداری
-
مشاوره واحد حراست
-
مشاوره واحد خدمات
-
مشاوره معماری و دکوراسیون
-
مشاوره واحد تاسیسات
-
واحد IT و BMS
-
امکانات خاص
-
مدیریت پارکینگ (PMS)
-
مشاوره منابع انسانی
-
مشاوره واحد روابط عمومی
-
خدمات جانبی
-
باشگاه مشتریان
-
سایت و اپلیکیشن