مشاوره حقوقی
در این حوزه، تدوین و تنظیم اساسنامه، آییننامه، قراردادهای اجاره، صورت مجلس تحویل و همچنین برگزاری مجمع عمومی از چالشهای پیش روی مدیران مراکز خرید خواهد بود.
مهارت در عقد تیپهای مختلف قرارداد با مالکان و بهرهبرداران، قدرت مانور مدیریت اجرایی را بالا میبرد. این در حالی است که در نقطه مقابل، هر گونه ضعف و عدم آگاهی نسبت به مسائل حقوقی، دستهای اجرایی مرکز خرید را به زنجیر خواهد کشید.
علاوه بر این ارتباط و تعامل با ادارات دولتی، آگاهی کامل نسبت به استانداردهای تعیین شده و اخذ مجوزهای موردنیاز در مسیر بهرهبرداری از مرکز خرید، یکی از حیاتیترین تواناییهای مدیریت میباشد چرا که در غیر این صورت، همواره با مشکلات و موانع گوناگون برخورد خواهد کرد.
در این مقوله نیز، مشاورههای تخصصی وکلای توانمند «گروه مدیریت بهرهبرداری مراکز خرید»، راهگشای مشکلات حقوقی هر مرکز خرید خواهد بود.
بخش های تخصصی
- مدیریت بهره برداری
- واگذاری واحد های تجاری
- مشاوره حقوقی
- مشاوره مارکتینگ
- مشاوره مالی اداری
- مشاوره واحد حراست
- مشاوره واحد خدمات
- مشاوره معماری و دکوراسیون
- مشاوره واحد تاسیسات
- واحد IT و BMS
- امکانات خاص
- مدیریت پارکینگ (PMS)
- مشاوره منابع انسانی
- مشاوره واحد روابط عمومی
- خدمات جانبی
- باشگاه مشتریان
- سایت و اپلیکیشن